Magiker...Joe Labero

joe Labero magicer

Äntligen ska på show......Vi fick i julklapp en biljett på Rondo m Joe Labero.
Igår var det dax att gå dit. Solen sken m det blåste kraftigt.
Hittade ingen p-plats :( Fick snurra runt länge innan jag äntligen hittade en.


ROndo 2007
image29
Showen var helt fantastisk. Hur gör han igentligen? Trollar fram duvor.
Kortspel med flinka fingrar. Muttrar o skruvar trollades bort och sen fram igen.
Man hinner ju inte "se" var de tar vägen.
Pampig musik o fullbokad lokal gav en härlig stämning. 
Vackra tjejer som försvinner på scen. Män i långa rockar o vita masker, spöklikt.
Härligt. Mystiken tätnar o man blir förstummad.
Han är ute bland publiken o väljer ut sina "offer" , de som ser hur han gör på nära håll ,
men de fattar fortfarande inte hur han gör. Showen måste ses o jag rekomenderar den.

Men att gå igenom en tjej det var nog det värsta jag sett. Det är så skickligt gjort.
Kompisen blev borttrollad ut en bur m 13 personer i. Coolt som bara den. Var tog han vägen?

1timme 30 minuter bara försvann. Tiden bara flyger iväg när man har kul.

Hokus pokus o jag e borta./  U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0