Jag vill inte heller bli gammal...

Dagens roliga...
**********************************************************************************
Tre äldre herrar satt och konverserade.
Den ene hade naturligtvis värre
krämpor än den andre...


En av herrarna, nyss fyllda 60 år, sa:
- Att var 60 är allt en jäkla ålder, den värsta av alla! 
 
Man är pissnödig hela tiden, men för det mesta kommer 
 
det ingenting när man står där!
 
Den andre 70 år fyllda, replikerade:
 - Äh, 70 är mycket värre! 
  
   Man har inte en lugn stund eftersom magen trycker på hela tiden.

  Men när man väl sitter på muggen inte sjutton kommer det något 
  när man sätter sig,  trots man vräkt i sig både fibrer och laxermedel!

Då tog 80-åringen i sällskapet till orda:
- Ärligt talat så är faktiskt 80 den allra värsta åldern!

 60-åringen frågade: 
 - Har du också problem med att pissa?'
 80-åringen svarade: 
  - Nej för sjutton! Jag pissar som en häst, varje morgon kl 06:00.
 70-åringen undrade: 
-  Jaså. Är det magen som krånglar?
 Men 80-åringen skakade på huvudet och sa:
 -
Icke! Jag skiter mängder, punktligt varje morgon kl 06:30.
 

 Väldigt förvånad utbrast då 60-åringen:
 - Va? Du pissar alltså kl 06:00 och skiter kl 06:30 varenda morgon!
   Vad är det då som är så illa med att vara 80?'
 80-åringen:
- Jag vaknar ju för tusan inte förrän kl 07:00!!!!!!!!!
**********************************************************************************************

*asg just idag men när jag själv blir så gammal.....inte.

Ja, då var det bekräftat att alla åldrar har sin tjusning men just nu kan ja då
inte se den. *ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0