Funderar du också på sådant här???

Här kommer lite roliga funderingar som jag fick idag på mejl....

Funderingar


* Jag brukade äta massvis av naturlig mat tills jag
   insåg att de flesta människor dör av naturliga orsaker.

* Ta aldrig för seriöst på livet. Ingen överlever i alla fall.

 *Trädgårdsregel: När du rensar ogräs och du verkligen vill veta
   om det är ett ogräs och inte en värdefull växt, dra i den. Om den
   lossnar lätt är det en värdefull växt.


* Det enklaste sättet att hitta något du tappat bort hemma är att köpa en ny.  


* Har du tänkt på att nu när 'alla' har en videokamera är det ingen
  som pratar om att han eller hon har sett ett UFO. dvs bara bluff...


* På 60-talet tog folk LSD och liknande för att göra världen knäpp.
   Nu när världen är knäpp tar folk Prozac för att göra världen normal.


* Hur kan det komma sig att en enda liten oförsiktig tändsticka kan starta
   en stor skogsbrand när det krävs en hel jäkla ask tändstickor för att tända
   en lägereld?


* Vem var den första person som tittade på en ko och sa: 'Jag tror att jag
   ska klämma på de här dinglande sakerna och dricka vad som kommer
   ut ur dem?'


* Vem var den första person som sa: 'Ser du den där hönan?
  Jag ska äta nästa sak som kommer ut ur hennes rumpa.'


* Varför lämnar din gyn-läkare alltid rummet när du ska klä av dig 
  om han ändå ska se dig naken sen?


* Fungerar Alfabetsoppa även för analfabeter?


* Varför fastnar inte limmet på insidan av flaskan?

Tja det var allt för denna gång. Ett skratt förlänger livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0