Pellekan dagen i stadsparken..bl a Anders Lundin,Måns Zelmerlöv o Caroline af ugglas

Såg i Metron att det vara Pellekan dagen 5/6.09.
Men det kom en massa regnskurar under hela förmiddagen
Så jag tänkte att jag hoppar över det....Men så tänkte jag om.
Jag borde inte låta dåligt väder hindra mig att ha kul.
Alltså vi ( jag o T + hans 2 kompisar) trotsade vädret och åkte dit ändå.
Och vilken tur det var för det var Sol o varmt från kl18 o resten av kvällen :)

 Var och såg på artisterna som hade cd-skivsignering....

Anders Lundin var med sitt gäng och sjög o showade för de minsta.

Kul texter och ungarna sjöng med framme vid scenen, nja inte mina men alla
andras ungar.

Måns Zelmerlöv
 
sjöng 3 låtar och signade 15minuter innan han blev
tvungen att rusa iväg igen. Han skulle med tåget till stockholm.



Caroline af Ugglas var helt suverän. Wow säger jag bara.
Köpte en cd. Den är jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0